각종 텍스트 모음집

ATC - Thinking Of You 본문

▩……KOR_Lyr2cs….▩

ATC - Thinking Of You

bebebutch 2009. 9. 27. 19:49

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
너를 생각해, 난 널 생각해

All I can do is just think about you
내가 할 수 있는 모든건 너를 생각하는 것 뿐이야
Thinkin' of you I'm thinkin' of you
너를 생각해, 난 너를 생각해
Whenever I'm blue I am thinkin' of you
내가 우울할때마다 난 너를 생각해

No matter how I try I don't find a reason why
이유를 찾으려고 아무리 노력해도 알수없는걸
Believe me it's no lie
날 믿어줘, 거짓말이 아니니까
I always have you on my mind
내 마음엔 항상 니가 있으니까
No matter what I see guess where I wanna be
내가 무엇을 보고 있는지 내가 있고 싶은 곳이 어딘지 아니?
Love is the answer I will find
사랑이 바로 내가 찾은 답이야

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
널 생각해, 난 너를 생각하고 있어
All I can do is just think about you
내가 할수 있는 모든건 단지 널 생각하는 것 뿐이야
Thinkin' of you I'm thinkin' of you
널 생각해, 널 생각해
Whenever I'm blue I am thinkin' of you
내가 우울할때마다 나는 널 생각해

No matter where I go
내가 어디를 가던지
This is the only show
I'd like to be a part
너의 일부가 되길 원하는 나의 유일한 바램이야
Come on and take my heart
어서와 나의 마음을 가져가
No matter where you are
네가 어디에 있던지..
Baby I can't be far
난 너와 떨어질 수 없어
Cause I'll be with you all the time
난 항상 네 곁에 있을테니까

Thinking of you
널 생각해
Think about you all the time
항상 널 생각해

This feelin' deep inside
이감정이 너무나 깊고 절실해
When you're right by my side
네가 내 곁에 있을때 말이야
I'll always be with you
난 항상 너와 함께 있을꺼야
Believe me this is true
이게 나의 진심이라는 걸 믿어줘
Whenever we apart
우리가 떨어져 있을때마다
You're deep with in my heart
넌 내마음 깊은 곳에 함께해
Cause you'll be with me all the time
넌 항상 나와 함게 있을테니까

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
널 생각해, 널 생각하고 있어
All I can do is just think about you
내가 할 수 있는 전부는 단지 널 생각하는 거야
Thinkin' of you I'm thinkin' of you
널 생각해 널 생각하고 있어
Whenever I'm blue I am thinkin' of you
내가 우울할때마다 나는 널 생각해


'▩……KOR_Lyr2cs….▩' 카테고리의 다른 글

라이프하우스 (Lifehouse) - Hanging By A Momen  (0) 2009.09.27
Papa Roach - Last Resort  (0) 2009.09.27
Gary Jules - Mad World  (0) 2009.09.27
Tokio Hotel - Spring Nicht  (0) 2009.09.27
Keane - Crystal Ball  (0) 2009.09.27